portexherouvim.gr | Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
15260
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15260,ajax_fade,page_not_loaded,,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-17.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive
 

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Προφίλ

Το 1967 έκανε η Portex Herouvim το δυναμικό της ξεκίνημα στην ελληνική αγορά επίπλων κουζίνας, ντουλάπας, πόρτας. Σήμερα ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να δει και να συγκρίνει έναν μεγάλο αριθμό ολοκληρωμένων προϊόντων, σε διαφορετικά σχεδία, χρώματα και διατάξεις.

Η Portex Herouvim:

  • επικεντρώνετε στην εκπλήρωση όλων των λειτουργικών αναγκών του μεγαλύτερου ποσοστού καταναλωτών και επαγγελματιών
  • καλύπτει όλες τις οικονομικές συνθήκες (budget)
  • υποστηρίζει διάφορες στιλιστικές κατευθύνσεις, από κλασσικά διαχρονικά σχέδια, έως μοντέρνες γραμμές όπως επιτάσσει η μόδα της εποχής
  • προσφέρει εξατομικευμένες λύσεις, δίνοντας τη δυνατότητα έως και 1000 διαφορετικών συνδυασμών μέσα από μια πληθώρα διαφορετικών μοντέλων, χρωμάτων, πάγκων, σκατωμάτων, και αξεσουάρ.

Στόχοι

Είναι σαφές πως ένα τέτοιο όραμα δεν μπορεί να γίνει πραγματικότητα από τη μια στιγμή στην άλλη. Η πραγματοποίηση του περνάει μέσα από μια πολυεπίπεδη διαδικασία που δεν απευθύνεται σε ένα κοινό, αλλά σε πολλές και διαφορετικές ομάδες ανθρώπων, οι οποίες έχουν ξεχωριστές απαιτήσεις και ανάγκες. αλλά και μας ωθούν να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι.

Η πραγματοποίηση αυτού του οράματος σημαίνει:

  • Να είμαστε πρώτη επιλογή για τον πελάτη
  • Να γίνουμε επιθυμητός και απαραίτητος συνεργάτης για κάθε πελάτη.
  • Προτιμητέος εργοδότης για κάθε εργαζόμενο
  • Υπεύθυνος πολίτης στην κοινωνία και το περιβάλλον.

Φιλοσοφία

Για να πετύχουμε τους στόχους μας όπως αρμόζει στην ξεχωριστή εταιρική κουλτούρα της Portex Herouvim, βασιζόμαστε σε μια σειρά από αξίες και πεποιθήσεις όπως :

  • Καινοτομία, με μοναδικές ιδέες για τον χώρο σας.
  • Ποιότητα, στο να παρέχουμε το καλύτερο.
  • Ασφάλεια, σεβόμενοι τους ανθρώπους, την κοινωνία και το περιβάλλον,
  • Ακεραιότητα, στο κάνουμε πάντα το σωστό
  • Δεκτικότητα, ως προς το να ακούμε τις ιδέες σας

 

Στρατηγική μας είναι:

  • Να κτίζουμε εξαιρετική άξια στο όνομα των προϊόντων μας
  • Να εξελίσσουμε την ποικιλία των προϊόντων μας
  • Να αναπτυσσόμαστε
  • Να μειώνουμε τα κόστη και το πλεονάζον ενεργητικό μας
  • Να ενδυναμώσουμε την οργανωτική και εργασιακή μας υπεροχή
  • Να επιδεικνύουμε εταιρική ευθύνη